بخور ولی طبعش گرم سعی کن چن روزی یه بار نوش جان کنی
خخخخ احمدی چه باحاله اسمش تاحالا ندیدم و نشنیدم😁
هواست ب گرم بودنش باشه نباید زیاد گرمی بخوری
مشکلی از لحاظ قند نداری بخور خوشمزه ست
سلام اگر قند نداری چرا نخوری
اگر قندت بالا نیست بخور اما رعایت کن
من قندم بالا منع هستم
والا منکه خیلی خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.