سلام خانما میتونم طالبی ، ملون ، احمدی بخورم؟؟

۷ پاسخ

بخور ولی طبعش گرم سعی کن چن روزی یه بار نوش جان کنی

خخخخ احمدی چه باحاله اسمش تاحالا ندیدم و نشنیدم😁

هواست ب گرم بودنش باشه نباید زیاد گرمی بخوری

مشکلی از لحاظ قند نداری بخور خوشمزه ست

سلام اگر قند نداری چرا نخوری

اگر قندت بالا نیست بخور اما رعایت کن
من قندم بالا منع هستم

والا منکه خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی