بستگی داره ، اگه دو مرحله ای باشه که یکساعته تمومه و نیازی به همراه نیست
اگه خودت میتونی بری و بیای تنهام باشی مشکلی نداره
فقط باید بشینی یکساعت یکساعت ازت خون بگیره
بهتره که همراه داشته باشی
بله چون ۴ساعت طول کشید همراه داشته باشی بهتره که بری داخل ماشین دراز بکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.