میخوام‌برم ازمایش قند ، لازمه همراه داشته باشم؟

۴ پاسخ

بستگی داره ، اگه دو مرحله ای باشه که یکساعته تمومه و نیازی به همراه نیست

اگه خودت میتونی بری و بیای تنهام باشی مشکلی نداره
فقط باید بشینی یکساعت یکساعت ازت خون بگیره

بهتره که همراه داشته باشی

بله چون ۴ساعت طول کشید همراه داشته باشی بهتره که بری داخل ماشین دراز بکشی

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دوقولوها مامان مامان دوقولوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری