لازمه برا ازمایش گلوکز ادم همراه داشته باشه ؟!؟ 🫠

۱۲ پاسخ

ن من تنها رفتم

حتی بیمارستان هم بستری میشدم کسی پیشم نبود 😁😁

من که هیچ جا همراه نداشتم تاحالا

من ک شوهرم باهام اومد بعد شربت حالم بد شد

اره ممکنه سرت گیج بره یا حالت تهوع داشته باشی چن بازم خون میگیرن همراه داشته باشی بهتره

من اگه همسرم نبود نمیتونستم برگردم خونه.سرگیجه ،ضعف و حالت تهوع شدید داشتم بعداز خوردن محلول

اره عزیزم من امروز ازمایش دادم واس من دومرحله بود باز حالم بد شد

من با شوهرم رفتم چون چیزی نمیخوری خوبه یه همراه باشه باهات

اره چون بعدش سرت گیچ می‌ره من دستم گرفته بودن 😂

بنظرم اره عزيزم ، البته استانه هركي متفاوته

اره حتما همراه ببر

نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس و پسری🥰❤️ مامان نفس و پسری🥰❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 ۱ ماهگی