سلام از آزمایش گلوکز🫠🫠

تصویر
۱۴ پاسخ

نمیدونم مگیه ازمایشت خوبه نشده باید تکرار بشه اینقدر بدم از این شربت تا میخورمم بالا میارم

منم نشستم منتظر مرحله سوم 😐😐چقدر اولش بد بود

من چی بگم که مرحله اولی رو دوبار ازم گرفتن گفتن خطا داده و درست نیست😩😩😩😩😩😩 میلمم فقط به چیزای ترش بود عذاب کشیدم ها🥴

منم ازمایش دادم خوردم رفتم جوابش بگیرم گفت دوباره باید تکرار بشه

منم نشستم برا خون مرحله سوم

ی سوال عزیزم…اینو باید ی بار بخوری فقد؟؟؟اولین ازمایشش یعنی ناشتاس بعد این شربت میخوری و دوتا دیگه ازمایش میگیرن؟

من الان مرحله دوم خون رو دادم
اسید معده و گشنگی و تهوع😵‍💫🥴

چقدر زیاد ریختی من تا اون کاغذ بالاش ریختم خوردم الان منتظرم تا یک ساعت دیگه باز خون بگیره

منی ک یبار ۶هفته این آزمایشو دادم یبارم قراره ۲۷هفته بدمش😩😩

بیا تجربتو بگو

نوش جون بخوای بعدش

چطور بود منم فردا میخام‌برم

اییییی چقد ازش بدم میاد متنفرم ازش 🫢

اوووف ک بد بود

سوال های مرتبط

مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری