ازمایش گلوکز هست
قندم چطوره
بالا هست؟🫠😑

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم

نود ب بالا میشه لبه مرز کنترل کن بالا نره الان خوبه نرماله

شربت خوردی؟؟؟ اخه میگن دو مرحله بعدش یا بعضیا سه مرحله بعدش خون میگیرن که

خوبه. بالا نیست

عالیه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری