من رنده میکنم داخل ماست😍
من هفته های اول بارداربم اولین ویارم آش دوغ و سیر بود،اونقدر سیر سبز خوردم که هنوزم از سیر متنفرم
خیلی زیاد خوردم هیچی هم نشد
ویار من سر دخترم سیر بود
نه بخور در حد تعادل.من از اولش خوردم
بخور بابا هر چیزی در حد تعادل خوبه
گرمیه نخوری بهتره ولی تو غذا باشه ی بار خوردنش عیبی نداره
میگن سیرگرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.