خیلی قشنگه عزیزم ،برا تولد ولی یکم مجلسی تر و پف پفیتر بگیرین ،لباس دخترا خیلی ناز هست
ساده اس خیلی برا مهمونی مناسبه
تولد میگیری؟
جانم خوبه ولی برا تولد بهترشم هستا
سایتش چیه؟ قشنگه
جان😍این دنیا یه دختر به من بدهکاره از این گوگولیا تنش کنم🥹
فعلا پسریمو بزرگ کنم تا بعد👶❤️
کلاه و بنر و اکسسوری تولدشو خواستید با هرطرحی و هرسبکی در خدمتم
اره قشنگه
گلم پیج داره برای منم بفرستید؟
عالی عزیزم
اره خیلی ساده و شیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.