۲۶ پاسخ

حالا به ازای اون ۲۶۰ هزار روغن و مرغ و گوشت چند برابر میشه

چقد مردم رو گدا و بدبخت کردن رو گنج نشستیم اما بدبخت زندگی می‌کنیم، ،خدا به کمر تک به تکشون بزنه

خاک بر سرشون با این قیمتای فضایی اون کالابرگ خرج سر قبرشون باید بشه

اونایی که طرفدارن دریابن 🙂

واااااای چقد زیاد حالا میتونم کللللل یخچالو پر کنم ای خدا چقد من خوشحالم 😕😕
خاک تو سرشون

انقدره زیاده ک نمیدونیم چ جوری خرجش کنیم😂😂

مبارک هممون باشه
تمام مشکلاتمون حل شد خداروشکر

این ماه کالابرگ میدن؟؟

واای 260 تومن چیکار کنمممم 😍🤣اینا هم خودشونو ا و س ک و ل کردن

آخی فشار زیادی رو تحمل میکنن خسته نشن یکوقت بااینقد اضافه کردن برشکست نشن همراه🤣

چقد دقیق وحساب شده حتی ۲۵۰هم نه ردباشه..۲۶۰ فوق العادست

کی اعلام کردن؟؟؟
واااااااااای مارو این همه خوشبختی محاله
بریم براش برنامه بریزیم فکر کنم خیلی وسیله میشه خرید اخرم مبلغ بالایی پس انداز میکنیم🫣😢

خاک تو سرشون خودشونو زخم کردن

اشتباه فهمیدی گلم
نفری ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومن
۱۰ هزار تومن روش نزار🥲

۱۲۶۰ عالیه بینظیره دیگه سرکار نریم بسمونه😏😂

مامانا من برای اون 250یک لسیت نوشتم فکر نکنم کم بباد

واااای حالا چیکار کنیم با ۲۶۰ تومنش آخجوووون😃😃😃😃بساط بریز و بپاش و عشق و حالمون بپا شد😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️

تا دهک چند دادن

حداقل روندش میکردن ۳۰۰ میدادن ۲۶۰ اخه😂

ما را اینهمه خوشبختی محاااااااله 😂😂

چقد عالی ۲۶۰ تومن داریم دیگه مشکلی نداریم.روغن نباتی آخرین بار ۲۱۰۰ بود فکر میکنم اون هم باید بگردی تا پیدا کنی..

چه مسخره

از وقتی ک حقوق هارو زیاد کردن همه چی ۱۰برابر شد دختر کالا برگ یارانه ولش

😂😂😂😂اي بابا چه خفن

اون ۲۶۰ چجووووری خرج کنیم تا تموم بشه خداااایا مارو این همه خوشبختی محاله

هنو ثبت نشده،،وای چقد حیف شد بااون ۲۶۰ تومن کلی چیز ب خریدای قبلمون اضاف میشد😫🤐🤐

سوال های مرتبط