۷ پاسخ

آقاااا میرزا قاسمی فققققط با فلفل سبز،تاااماااام🤚
نوش جاان

نوش جان عزیزم عالی شده

خودش شبیه هست به شرطی که اون دور چین رو برداری
بدون تزیین اصیل تر بود😄

من تخم مرغش هم نمی‌زنم داخلش

منم عاشق کشک بادمجونم

نوش جان تا حالا نپختم و نخوردم

نه عالیه 😋 چه هوس برانگیز

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا هفته هفتم بارداری
میگم من دخترم از نوزادی کلا بچه ارومی بود... الانم که بزرگ شده خیلی اروم و خانومه😍😍😍😍
نوزادی مثل بعضی از بچه ها اصلا شبا گریه نمیکرد فقط بیدار میشد شیر میخورد🥰🥰🥰
سر واکسناش اذیت نکرد🌹🌹🌹🌹
بهش از بچگی یاد دادم هرچیزی یا وسیله ای برمیداره بذاره سرجاش....
برای همین چه وقتی کوچیکتر بود چه الان که بزرگتر شده من هیچ وقت خونم و اتاق خودش بهم ریخته نبوده❤❤❤❤ زود جیششو کفت.. . خلاصه آرومه نه که بگم اذیت نداشت بالاخره هربچه ای اذیت داره.... ولی دختر من خیلی آروم بود... 🥰🥰🥰
حالا میگم نکنه بچه دیگه ای که بخام بیارم کلا نقطه مخالف دخترم باشه🤣🤣🤣
هرچند همه میگن چون به دخترت خوب کاراشو یاد دادی حتما به کوچیکه حواسش هس😍😍😍
ولی نمیدونم چرا چند روزه این فکرو میکنم🤣🤣🤣🤣
مامانایی که دوبچه دارین چطورن؟ 😁😁😁
اینم بگم دخترم ۶سال و ۵ماهشه و نیمه اولیه و میره کلاس اول🥰🥰❤❤❤

فرزند پروری
فرزند پروری
تب
اسهال
استامینوفن
فرزند پروری