۹ پاسخ

توالت هم جز جاهای تقریبا آمنه اشکال نداره

منم اینجوری ام خانوما گفتن سندرم روده بیقراره😂

وای منم همینم

😂😂😂😂

منم همینجورم استرس که داشته باشم باید برم دستشویی ،😂

انشاالله که در امان باشی.😂😂😂😂😂😂

خدا خفت نکنه دختر 😂

منم‌همینم‌
الان رعد وبرق میزنه برقم رفته
صدا هم میاد
اصلا وضعی شده

عیب نداره توالت امن تره

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا هفته هفتم بارداری
میگم من دخترم از نوزادی کلا بچه ارومی بود... الانم که بزرگ شده خیلی اروم و خانومه😍😍😍😍
نوزادی مثل بعضی از بچه ها اصلا شبا گریه نمیکرد فقط بیدار میشد شیر میخورد🥰🥰🥰
سر واکسناش اذیت نکرد🌹🌹🌹🌹
بهش از بچگی یاد دادم هرچیزی یا وسیله ای برمیداره بذاره سرجاش....
برای همین چه وقتی کوچیکتر بود چه الان که بزرگتر شده من هیچ وقت خونم و اتاق خودش بهم ریخته نبوده❤❤❤❤ زود جیششو کفت.. . خلاصه آرومه نه که بگم اذیت نداشت بالاخره هربچه ای اذیت داره.... ولی دختر من خیلی آروم بود... 🥰🥰🥰
حالا میگم نکنه بچه دیگه ای که بخام بیارم کلا نقطه مخالف دخترم باشه🤣🤣🤣
هرچند همه میگن چون به دخترت خوب کاراشو یاد دادی حتما به کوچیکه حواسش هس😍😍😍
ولی نمیدونم چرا چند روزه این فکرو میکنم🤣🤣🤣🤣
مامانایی که دوبچه دارین چطورن؟ 😁😁😁
اینم بگم دخترم ۶سال و ۵ماهشه و نیمه اولیه و میره کلاس اول🥰🥰❤❤❤

فرزند پروری
فرزند پروری
تب
اسهال
استامینوفن
فرزند پروری