۲۱ پاسخ

منم‌نیهان دوست دارم
ولی همه میگن تو نصف زبانا اسم پسر هستش
و اینکه معنی خاصی نداره
بخاطر همون دودل شدم

و جالبیش اینجاس بین نیهان و نلا موندن منم

نیهاااااااااااااااان😘🫠🫠🫠🫠❤❤❤

من قبل اینکه جنسیت بدونم اگه دختر بود میخواستم بزارم نیلای❤️🥰🧿💙

نيهان

نیلای

نیهان قشنگتره اما اگ نیلای میخای بزاری حداقل بزار نیلا بهتره تا نیلای

نیلای

نیلای

دختر من نیلاست

نیهان

نیلای

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نیلای تلفظ اخرش سخته بنظرمنم نیهان

نیهان

نیلای

نیهاننننن

نیهان😍
مبارکهههه😍

نیهان

نیهان❤️❤️❤️

نیهان

نیلای قشنگ تره

سوال های مرتبط