۳ پاسخ

اره مخصوصا بچه های شیرخشکی باید هرروز دو سیسی بخورن

اره دکتربه منم گف برادلدردبهش بده میدم خیلی سریع خوب میشه

آره به منم گفتن
چندبار دادم بهش

سوال های مرتبط