شیرخشک
مای بی بی
تب
واکسن
فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

منم کل بدنم میخاره فک میکنم پرازخاکم بایدبرم حموم تاخوب شم

من چشام میخاره قرمز میشه حساسیت داریم باید قبل شروع فصل واکسنش رو میزدی
قرص هم هست تا حدودی بهتر میکنه برو دکتر بهت میده

عزیزم از کهیر که میگی شاید گرمی و صفرای بالایی داری
چن بار حنا بزار کف دست و پاهات

منم اینجورم همش میخاره و آبریزش بینی دارم
ولی کهیر نمیزنه
من بخاطر حساسیت هست فصل بهار و پاییز اینجورم فقط
دیگه بدنم این شکلی هست درست نمیشه از بچگی اینشکلی بودم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی