منم کل بدنم میخاره فک میکنم پرازخاکم بایدبرم حموم تاخوب شم
من چشام میخاره قرمز میشه حساسیت داریم باید قبل شروع فصل واکسنش رو میزدی
قرص هم هست تا حدودی بهتر میکنه برو دکتر بهت میده
عزیزم از کهیر که میگی شاید گرمی و صفرای بالایی داری
چن بار حنا بزار کف دست و پاهات
منم اینجورم همش میخاره و آبریزش بینی دارم
ولی کهیر نمیزنه
من بخاطر حساسیت هست فصل بهار و پاییز اینجورم فقط
دیگه بدنم این شکلی هست درست نمیشه از بچگی اینشکلی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.