به اونایی باید گفت که شبا میرن دمه میدون و چراغ قرمز جمع میشن، بگو پول تورم و جنگ رو ما از جیب دادین شما کیفش میبرید.
نه پوشک میخرم براش کلا تا وقتی ک از پوشک گرفته بشه میبندم براش
نه بابا کی میتونه بشوره
یه مدت پاهاش قارچ زده بود من روزی چند ساعت پوشک نمیکردم از بس کهنه و شلوار شستم دستام سوراخ شد🫡
مولفیکس ۱ تومن 😐
شب ها مای بیبی،روزها پوشک ساده و شرت دکمهه ای
ن همون پوشکو میخریم چاره ای نیست حوصله همین عوض کردنشم نداره حالا بیا و کهنه بشور خشک کن
من ۳۶۰ بود اهتکار کردم😂😂😂 شرت ۲گره چیه توضیح بدین
مامانا میشه تو شیشه شیر پسرم علاوه بر شیرخشک یه مقدار کمی سرلاک قاطی کنم؟
فقط ماي بيبي ، تند تندم عوض مي كنم اذيت نشه پاش
من از قیمت قبل دارم فعلا دو بسته دیگه... شرت دو گره چیه!!!
از فروشگاه اگه میگیری گرونه از شوینده بهداشتی بگیر
چقدر ارزون گرفتی مولفیکس شماره ۴ شده۱۰۹۰ 😅
پوشک میخرم. واقعا سخت شده زندگی همه چی گرون شده اینم روش
پوشک میخرم وپسرم به شدت حساسه زود زود باید عوضش کنم
من شورت دو گره وصل کردم دخترم گریه میکرد مجبور شدم پوشک بیگرم 😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.