۸ پاسخ

من خوذم لباس دوختم براس دو دست
خیلیم گوگولیه😁🍓✨
یه چین جینی
یه تاپ شلوارک

مشکی نمیپوشونم به دلم میاد

من نمیخرم

هر کسی یه عقیده ای داره
ولی من تیشرت مشکی با شلوار جین گرفتم

مخالفم نمی‌گیرم خودم که مریض میشم مشکی ندارم برای بچه هم نمیتونم بپوشونم قهوه سرمه آیی کرم میگیرم

امسال جایی نمیرم و نمیخرم

مشکییی

یه تیشرت مشکی خریدم با یه شلوار لی آبی زاپ دار

سوال های مرتبط