۱۳ پاسخ

راحتیه بچه بزار داخلش مطمنی نمیوفته بهتر

من ک پسرم رو گزاشتم خیلی هم عالی بود عصای دستم بود وقتی ک خسته میشدم

برای پسر من هدیه آوردن
والا میگن خوب نیست ولی من و برادرم تو قدیما استفاده کردیم و والا هم زود راه رفتیم هم پاهامون و لگنمون کج و کوله نیست

چ جوری بعد کمک کنیم راه برن

از چند ماهگی میخواهی استفاده کنی ؟

من پسرای خاهرم همگی داشتن روروئک هیچ مشکلی ام ندارن پسر بزرگش الان فوتبالیسته مادرم دیروز برای پسرم خرید 🤩

من نگرفتم

من برا بچه هام استفاده کردم الان دخترم ۱۸پسرم۱۳سالشه هیچ مشکلی پیش نیومد برا این بچه هم میخرم

من که برای بچه اولم استفادع کردم برای دومی هم استفاده میکنم

پاهاشون پرانتزی میشه من از بچه خواهرم هست ولی نمیزارم

دکتر من دوتا چیزو گف اصلا برای بچت نخر یکی آغوشی یکی هم روروئک

نگیری بهتره میگن رو اناتومی پا تاثیر بد میزاره

نه خوب نیس

سوال های مرتبط