الهیییی عزیزم مبارکهههه🥹🥹🥹🧿🧿🧿🧿🧿🧿
خیلی قشنگن به سلامتی تنش کنی
مبارکه ایشالله ب شادی تنش کنی
عزیزم برای منم تاریخ زایمامو ۲ مهر زدن برای شما کی ؟؟من هنوز هیچی نخریدم
اخ خدا لباساش نیگا کن چقدر نازههه دورت بگردم من بچههه🥹🫠😘
چقدر خوشگلن مبارک نینی
الهی خدا حفظش کنه ❤️❤️ماشاله
عزیزم چه سایزایی گرفتی؟
عالی خوبیش اینه آستین بلند گرفتی چون نوزاد و پاییز هم کمی سرده سرهمی جورابدار نگیر زود کوچیک میشه و اینکه یدونه کاپشن سرهمی سایز ۲ بگیر
از کجا خریدی عزیزم پیج ندارن روبیکا
چند مهر زایمان میکنی برای من زدن 10مهر
مبارکشش باشه عزیزم
مبارکه عزیزم خیلی قشنگن از کجا خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.