۱۳ پاسخ

الهیییی عزیزم مبارکهههه🥹🥹🥹🧿🧿🧿🧿🧿🧿

خیلی قشنگن به سلامتی تنش کنی

مبارکه ایشالله ب شادی تنش کنی

عزیزم برای منم تاریخ زایمامو ۲ مهر زدن برای شما کی ؟؟من هنوز هیچی نخریدم

اخ خدا لباساش نیگا کن چقدر نازههه دورت بگردم من بچههه🥹🫠😘

چقدر خوشگلن مبارک نینی

الهی خدا حفظش کنه ❤️❤️ماشاله

عزیزم چه سایزایی گرفتی؟

عالی خوبیش اینه آستین بلند گرفتی چون نوزاد و پاییز هم کمی سرده سرهمی جورابدار نگیر زود کوچیک میشه و اینکه یدونه کاپشن سرهمی سایز ۲ بگیر

از کجا خریدی عزیزم پیج ندارن روبیکا

چند مهر زایمان میکنی برای من زدن 10مهر

مبارکشش باشه عزیزم

مبارکه عزیزم خیلی قشنگن از کجا خریدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری