دخترم الان زد فعلا که خوابید ایشالا که تب نکنه، زیاد دردش نیومد یه لحظه بود ،بعدش میگی بزنم یا نه مگه این چیزیه که شما براش تصمیم بگیرین بزنه یانه ،باید بزنه،حتما
حتما بزن وگرنه خدایی نکرده مریض بشه خیلی سخت یه مریضی رو میگیره
واکسن دوماهگیه کلا یکم سخت هست بعدی ها هر سری راحت تر میشه واکسن یک سالگی که اصلا تب و درد و گریه هم نداره
عزیزم به این فکرکن شماواکسن نمیزنی
اون بچه بیچاره ای که تومدرسه ازبچه شمابیماری رومیگیره چه گناهی داره
تازه اگرخیلی شانس بیاری اسمشو بنویسه مدرسه
دکترا که میگن واکسن بزنید
اشرف خانوم و بتول خانم فقط معتقدن واکسن خوب نیس
بزن حتمااااا
اره گلم حتما بزن
باید بزنی
چرا نزنی؟؟بعضیاش دوز یاداور اون واکسن هایی هست که قبلا زدیییی
اره حتما چرا نزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.