۶ پاسخ

اره حموم نرو چون آب تحریک کننده درده

۴۰ دفه خیلی هست یه جا
نیم ساعت بعد صبحانه
نیم ساعت بعد ناهار نیم ساعت بعد شام شروع کن راه برو
بعدش رسیدی هفته ۳۶ پیاده رویت یه جا کن روزی یک ساعت برو

استراحت کنی خوب میشی

منم دیروز دقیقا همین مدلی بودم به همراه فشار واژن شدیدو کمر درد
سعی کن استراحت کنی امروز فقط

احتمالا انقباضات کاذبه ولی اگه منظم بشه خطرناکه ، من بیشتر شبا اینجوری میشم

من که از سی هفته این دردو دارم نمی دونم چجوریه. البته من پیاده روی رو از دیروز شروع کردم

سوال های مرتبط