خیلی قشنگه عزیزم مبارک باشه میشه بگید از کجا خریدین منم تو این مدلا میخام برای بیمارستان
منم نیلی گرفتم عاشق ست بیمارستانشم😍🥹
مبارکش باشه ان شاالله بسلامتی تنش کنی
مبارک باشه عزیزم بسلامتی تنش کنی و بغل بگیریش😍😍
چه شیک و خووووشگل
خیلی قشنگت عزیزم به سلامتی تنش کنی♥️
منم میخام بخرم زوده بنظرت؟
دخملونست؟!
خیلی نازه😍حضوری خریدین یا آنلاین؟
عزیزم بسلامتی تنش کنی🥰
خیلی قشنگن😍
عالیه . منم واسه دخملکم مثل همین خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.