پسرم الان واکسن دوماهگیشو زد 🥺

۴ پاسخ

تا دو روز حتما بهش قطره بده و اگه می تونی پاهاشو قنداق کن
دختر من که زیاد اذیت نشد
انشالله پسر تو هم همینجوره

هم تا ۲ روز استامین فون ۴ ساعت دادم تب نکرد

منم پاهاشو قنداق کردم زیاد اذیت نشد

برا پسرمم صبی زدیم ایشالله سبک باشه براشون

سوال های مرتبط