۱۰ پاسخ

من همون اول ۵ تا گرفتم این دفعه که رفتم سری بگیرم شماره ۵ ۶۵۰ بود

منم قبل عید دوتا خریدم ۴تومن

اخ اخ

یا خدا😶 😶 😶

من یه بیبی لند دارم همونم بچم نمیخوره میجوعه ش😂

اوه منم دکتر براونز گرفتم قبل عید 😵‍💫

من سریشو گرفتم دوتا توکارتنش بود ۱۳۰۰
پشمام ریخت

بی بی لند طرح اونت گرفتم خیلی هم خوبه.۵۰۰

دکتر براون خربدم ۱۲۰۰ الان شده ۲۵۰۰

پستونک دو عددی از ۱۳۰۰ شده ۲۵۰۰😂🫠

سوال های مرتبط