خانما بچه رو میذارید تو روروئک؟؟

۱۰ پاسخ

دخترمن اصلااا دوس نداره وقتی میزارمش یه جوری معذب میشینه ک فقط زودتر دربیارمش
اصلا هم حرکت نمیکنه

من تو تایم محدود ۱۰ مین دوبار تو روز

من خیلی وقتی گذاشتمش کل خونه هم میگرده و‌بازی میکنه
و اینکه میگن رو‌پنجه راه میره دختر من اینطوری نیس ینی اولش بود چون‌نمیتونست الان دیگ‌معمولی پاشو‌کامل مبزاره زمین

دکتر پسرم گفت اصلاتو‌‌روروئک نزارید بچه بعدها مشکل پیدا میکنه من براش واکر گرفتم الان تو خونه با اون میچرخه کم کم میخواد راه بره خودش

نزاشتم چون هم رو صندلی نشسته بودم دکتر گفت روروئک نزاریا 🫥 منم ترسیدم نزاشتم

نزاشتم اصلا پسرمم دوست نداره

دکتر دخترم تا اون رو ایستاده نگه داشت گفت به هیچ عنوان نزارش
مستعد اینه که نوک پنجه راه بره
منم اصلا استفاده نکردم

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

پسرای من بیشتر از دو‌ دقیقه نمیمونن اصلا دوس ندارن

آره منم تازه گیا چند باری گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۷ ماهگی