۳ پاسخ

منم مثل تو بودم الان صبا ناشتا قرص میخورم
قبل ابن ک بفهمم تیروئیدم بالا زیرش مو داشتم الان قرصش میخورم ریزشم کم شده کم هم ن قط شدل

چون بارداری هورمونا همش درحال تغییرن

قرص نمیخوردی؟

سوال های مرتبط