۴ پاسخ

من فرنی درست میکنم باها

من با اب جوشیده ولرم قاطی میکنم خیلیم دوسداره😬🤭

تخم بلدرچین میدم با یکم کره و شیرخشک قاطی میکنم

یکم با کره پاستوریزه قاطی میکنم بعد با شیر خودم رقیق میکنم میدم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی