با فولیکول ۱۷ و ۱۵ پزیود شدم 😐

۳ پاسخ

۱۷ ۱۵کوچیکه گلم باید۲۰به بالا باشه

سونو واژینالم

تصویر

خانومای عزیز لطفا سونو واژینال منو ببین اوکیه نشد ببرم پیش دکتر متخصص.
من سر در نمیارم نمیدونم مشکلی داره یا ن یا فولیکول‌فولیکولام اوکی هس ک باعث بارداری بشه یا ن لطفا جواب بدین بیزحمت🙏🙏🥲❤️

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد