۲ پاسخ

ماسک بزن دوتا
اصلا نمیگیره دستاتم همش بشور

ماسک بزن، تاحد امکان نزدیکت نیاد، خودتم دیفن هیدرامین قرقره کن و تو چای ات زنجبیل و عسل بریز بخور، منو زنجبیل و عسل خوب کرد، الانم دخترم آبریزش گرفته براش پلارژین شروع کردم، خدا کنه دختر منم اگه سرما خوردگی از من گرفته حداقل سبک رد کنه

سوال های مرتبط