مامانای شیرازی کسی پیش دکتر مریم پیشوا رفته؟ راضی بودین؟

۱ پاسخ

چندین سال پیش مامانم تحت نظرش بود
خودم‌تحت نظرمریم‌ وانبدشیرازی هستم عالیه ازسرپسرم تاالان تحت نظرشم

سوال های مرتبط