خانمای شیرازی کسی با دکتر افسون زارعی سزارین کرده؟؟؟راضی بودین؟؟؟

۱ پاسخ

۱۵ سال پیش بیمارستان حافظ دکتر زارعی سزارین داشتم...اصلا و ابدا نه جای بخیه موند نه درد داشتم ...روزی ک رفتم برای کشیدن بخیه هام تعجب کرده بود تزریقاتی میگفت اولین بار جای عمل به این تر و تمیزی میبینم 😄

سوال های مرتبط