تا ۳۵ تخمک ها خوبن بعدش پیر میشن و احتمال ناهنجاری ها بالا میره باید کاملا تحت نظر باشی
من ۳۳ سالگی اولین بارداریم بود و خدارو شکر هیچ مشکلی نبود و ۳۹هفته یه سزارین راحت داشتم
۳۰
بعدش میگن بگیر نگیر داره
ولی مورد داشتیم طرف تو ۴۰ سالگی و ۴۵ سالگی حامله شده
من اگه میتونستم ۲۰ میاوردم چون هم جوونی هم حوصله داری هم بدنت کشش داره هم فرصت داری اگه خواستی بعدی ها رو بیاری سر حوصله و از همه مهمتر فاصله سنی مناسبی با بچت داری
۲۵ تا ۳۰
میگن تا ۳۵ بعدش سخت میشه
زیر ۳۵ خوبه
تا 35میگن ولی اگه بچه دار شی انشالله بدون مشکل چه عیبی داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.