۱۰ پاسخ

به نظر من بچه تا دم مرگ پدر و مادر اذیت میکنه

هرچی بزرگترمیشن داستان هاشون بیشترمیشه

فعک نکنم😂
والا بچه خواهرم ۱۱سالشه مثلا نسبت ب هم سناش پسر اروم تر و باادب تریه
خواهرمو انقدر حرص میده

مامانم میگه این سن خوبشونه بچه هرچی بزرگتر دردسرش بیشتر

یادمه چندسال پیش که دخترم دنیا اومده بود کولیک و رفلاکس داشت خیلی گریه میکرد گفتم کی راحت میشیم دیگه دوستم که دوتا بچه داره گفت پدر و مادر وقتی برن تو قبر راحت میشن
ولی الان من میگم حتی اون دنیا هم نگران بچه ها هستیم پس هیچوقت راحت نیستیم

هر وقت ما خوب شدیم برای مامان و باباهامون، بچه‌هامون هم برای ما خوب میشن...
همین الان چقدر به حرف مامان و بابات میکنی؟؟؟ 😅🙈

داستان های بزرگ تری دارن

هر چی بزرگتر بشن دردسر بیشتر میشه

بنظرم چالشای اونموقع بیشتره الان فقط بازی و خوردن و و... اونموقع درگیر اجتماع و.. مراقبت بیشتر میخان

هرسنی داستان خودشو داره.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ سالگی