به نظر من بچه تا دم مرگ پدر و مادر اذیت میکنه
هرچی بزرگترمیشن داستان هاشون بیشترمیشه
فعک نکنم😂
والا بچه خواهرم ۱۱سالشه مثلا نسبت ب هم سناش پسر اروم تر و باادب تریه
خواهرمو انقدر حرص میده
مامانم میگه این سن خوبشونه بچه هرچی بزرگتر دردسرش بیشتر
یادمه چندسال پیش که دخترم دنیا اومده بود کولیک و رفلاکس داشت خیلی گریه میکرد گفتم کی راحت میشیم دیگه دوستم که دوتا بچه داره گفت پدر و مادر وقتی برن تو قبر راحت میشن
ولی الان من میگم حتی اون دنیا هم نگران بچه ها هستیم پس هیچوقت راحت نیستیم
هر وقت ما خوب شدیم برای مامان و باباهامون، بچههامون هم برای ما خوب میشن...
همین الان چقدر به حرف مامان و بابات میکنی؟؟؟ 😅🙈
داستان های بزرگ تری دارن
هر چی بزرگتر بشن دردسر بیشتر میشه
بنظرم چالشای اونموقع بیشتره الان فقط بازی و خوردن و و... اونموقع درگیر اجتماع و.. مراقبت بیشتر میخان
هرسنی داستان خودشو داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.