۶ پاسخ

برو آتلیه خوب چند تا عکس شیک بگیر قشنگ تر و باکلاس تر راحتم هست تا بچع بزرگ نشه هیچی از تولد نمیفهمه کلی هم اذیت میشه شما هم بدتر اذیت میشین سه سالگی دیگه خودش ذوق میکنه میتونی جشن بگیری الانم میدونی پایش طلا چیزی بخری واسه آینده ش ، اگه هم قصد تولد داری یا بده بادکنک آرا بزنه ‌واست اگه نه از این مدل جدیدا که مد شده رو پارچه بنز مانند هستن از اونا بگیر خودت کلی بادکنک میخری زحمت میکشی آخر سر شیکم نمیشه

دقیقا چون اولین سال تولدشه بخاطر اون..من واسه بچه های بقیه عکس ماهگرد میگرفتم و کلی کار دیگه حتی تولدم براشون میگرفتم بعد الان برای بچه خودم نگیرم عذاب وجدان میگیرم اخه قربونش بشم🥹
الان از بچه خودم عکس ماهگرد نگرفتم چون تا ۴ یا۵ ماه که کلا افسردگی داشتم الانم میگم عب نداره عوضش کلی عکسای دیگه ازش دارم 🥺

والا این تولداییدک اینستا چ گهواره میگیرن ک قشنگتره .
یه مبل کوچیک یه عروسک و کیک و بادکنک و .....
قطار و یا ماشین و اینا
یا ببر اتلیه
بادکنک ارایی بشه چهار تومن . کیک و میوه و خنزل پنزل دیگم هست خیلی میشه . بچه هم چیزی متوجه نیست ک .
فقط جهت یادگاری

دختر من راحت خالش میزنه

بزن بابا يه باره مگ دخترت چند بار تولد يك سالگيشه! دگ تو اين مملكت ٤ مليون پولي نيست

دودلم درمورد اینکه بادکنک آرایی بزنم یانه خودم یه حرکتایی بزنم 🫠

سوال های مرتبط