بعد از اینکه هورمونام خوب شد رفتم سراغ داروهای تقویتی مثل آووابوست کوالی فول متفورمین دکتر اینا رو بهم داد اما بازم کنارش اصلاح سبک و گرمیجات رو انجام میدم
عزیزم هرشب با روغن سیاه دونه زیرنافت رو ماساژ بده ویکی دوقطره بریز تو نافت،کف پات رو روغن بابونه یا سیاه دونه بزن و سعی کن رو سرامیک راه نری یا جوراب بپوشی،هر روز صبح مفداری سیاه دونه و یه قاشق عسل بخور،هفته ای دویا سه بار هربار یه استکان عرق بهارنارنج بخور،اگه مشکلی با حنا و رنگش نداری کف پات رو حنا بزار پلاستیک ببند وجوراب بپوش از شب تا صبح وقتی دیدی کف پات سیاه شده بدون تموم سموم بدنت داره دفع میشه،کیک،بیسکوییت وآب میوه مصنوعی نخور،قند و شکر و شیرینی رو حذف کن،لبنیات،فست فود،سس هم همینطور، یوگا و حرکات مخصوص تقویت رحم وتخمدان انجام بده،امیدوارم ومطمئن باش به. لطف خدا نتیجه میگیری🙏
خدارو شکر
منم ذخیرم ۰.۶۷ هست
۴ ماهه دارم اوابوست و کوکیوتن میخورم
تو پریودیمم چند وقته همش دمنوش و گرمیجات
دگ از ۴ ماه پیش آز ندادم
میترسم کمتر شده باشه
عزیزم من ۲۸سالمه ذخیرم۱/۲۵ بود همه میگفتن آی کمه فلانه خیلی زود هم باردار شدم تو به یه تخمک نیاز داری فقط همسرت آزمایش اسپرم بده ببین اون مشکلی واریکوسلی چیزی نداره؟من فهمیدم شوهرم واریکوسل خفیف داره دکتر دارو داد به یه ماه نکشید باردار شدم ❤️
میدونی در کنارش چکار کنم گرده نخل هم بخور با جوشونده انجیر من اینا رو میخوردم خدایش جواب داد
من ذخیره تخمدان ۸۵صدم بود اونم بخاطر آندومتریوز که داشتم تحت نظر طب سنتی هم دارو برای از بین بردن کیستام بهم میداد اونم هر ۲۱روز کنارشم دارو بهم میداد برا ذخیره تخمدانم بعد از یک سال رفتم آزمایش دادم ذخیرم شد ۱.۱۶ دکتر تعجب کرد
انشالله همونی میشه که میخای ، گلم آوابوست رو روزی ۴ تا بخور ، روی بسته هم نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.