سوراخ کن بزار منم استفاده میکنم شبی یکی واژینال
🤣🤣🤣 فقط مثل یه خانومه اشتباهی امگا سه رو استفاده نکنی
ببخشید از چند هفته باید استفاده کنی
اینو واسه چی استفاده میکنین؟
من شبی دوتا میزارم.سوراخش کن و یجور بزار تا اخر بره.شب بزار بخواب صبحم اضافش میاد بیرون
فک کنم گفت سوراخش میکنن و میزارن داخل واژن
چند گرفتی؟
دکترت بهت داد؟
ماما همراهم ب من گفت واژینال میتونی و هم خوراکی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.