۷ پاسخ

سوراخ کن بزار منم استفاده میکنم شبی یکی واژینال

🤣🤣🤣 فقط مثل یه خانومه اشتباهی امگا سه رو استفاده نکنی

ببخشید از چند هفته باید استفاده کنی

اینو واسه چی استفاده میکنین؟

من شبی دوتا میزارم.سوراخش کن و یجور بزار تا اخر بره.شب بزار بخواب صبحم اضافش میاد بیرون

فک کنم گفت سوراخش میکنن و میزارن داخل واژن

چند گرفتی؟
دکترت بهت داد؟
ماما همراهم ب من گفت واژینال میتونی و هم خوراکی استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷🐥 مامان جوجه🐣🩷🐥 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی