سلام مامانا. من از دیشب واژن دردم. طبیعی تو هفته من

۴ پاسخ

من هنوزم واژن درد و دارم رحم کش میاد درد دارع

وای برا من اونجوریه😫از امروزم زانو درد بهش اضافه شده🤕

منم اینجوریم ولی نمی‌دونم طبیعیه یا نه

من از12هفته دارم🥺هنوزم خوب نشده

سوال های مرتبط