۵ پاسخ

یکهفته گذشته داره بهترمیشه

دختر منم اینجوری شد هنوزم کمه والا

فک کنم ب واکسن ربطی نداره من پسرمو هنوز واکسنشو نزدم ولی از دو ماهگی کلا کم شیر میخوره حتی شبا هم فقط یه بار بیدار میشه برا شیر

اره من هنوزم ادامه داره🥲

تا دو سه روز بعد واکسن

سوال های مرتبط

مامان کاوه و کایا مامان کاوه و کایا ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی