سلام غربالگرای چند بار باید رفت یدونه که ۱۲هفته هست بعدی کی هست

۴ پاسخ

اگه دکتر تشخص بده یدونه ۱۵هفته کوادمارکر مینویسه اگه نه که یدونش ۱۸هفتس آنومالی بهش میگن همرا با تعیین جنسیت

اگر نیاز باشه یدونم ۱۵تا ۱۸ هفتس
اگر دکترت نیاز نبینه همچن آنومالی میری از ۱۸ تا ۲۰

۱۸هفته

18 هفته

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری