۷ پاسخ

اره گشاد میشه هر کی هم میگه نمیشه دروغ میگه.

نه کی گفته گشادی فقط برا زایمان طبیعیه
بعضی از سزارین هام گشاد میشن چون بچه ماهای اخر به واژن فشار میاره

به مرور زمان به حالت قبل برمیگرده

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نه عزیزم

من طبیعی بودم ولی عین قبلم نه خیلی تنگم که اذیت بشم نه گوشاد شدم قبل زایمان خیلی خیلی اذیت میشدم انگار واژنم زخم باشه اینجوری بودم موقع رابطه اما الان خیلی راحتم اذیت نمیشم دیگه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کادوی خدای مامان کادوی خدای ۳ ماهگی