خانما قطره استا رو بعد از یه ماه میندازین؟

۴ پاسخ

اره دیگ نباید استفاده کنی

بله …

اره میندازم

اره عزیزم همه قطره هارو میندازم بعد یک ماه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی