۳ پاسخ

قیمتا لحظه ای هست
چهار روز پیش رفتم انومالی هزینه سونو ۷ میلیون در اومده پام

آزمایش غربالگری دوم من رفتم انجام بدم ۵ تومان بود ؛ انتی خوب بودم از دکتر پرسیدم دیگه واجب نبود انجام ندادم
ولی اگ انتی خوب نیست باید انجام بدی

سونوگرافی انومالی هم ک ۱۹۰۰

من ۱۶ هفته رفتم
۴۸۰۰در اومد الان رو نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان😍🩵 مامان ویهان😍🩵 هفته بیست‌وششم بارداری