قیمتا لحظه ای هست
چهار روز پیش رفتم انومالی هزینه سونو ۷ میلیون در اومده پام
آزمایش غربالگری دوم من رفتم انجام بدم ۵ تومان بود ؛ انتی خوب بودم از دکتر پرسیدم دیگه واجب نبود انجام ندادم
ولی اگ انتی خوب نیست باید انجام بدی
سونوگرافی انومالی هم ک ۱۹۰۰
من ۱۶ هفته رفتم
۴۸۰۰در اومد الان رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.