۱۴ پاسخ

2800 گفتن

سه میلیون

ازمایشش 2تومن سونوش1300

من سونورو رفتم 650 تومن آزمایش گفت 3تومن ولی دکتر برا من ننوشت

من تو همین هفته رفتم ازمایشش 1میلیون935شد یزدم انومالی باید2اردیبهشت برم شما کدوم استانی بستگی داره

سونو آنومالی آزاد ۱۵۰۰
آزمایش نداشتم من و ندادم

سونو ۱۷۰۰
آزمایش خون ۷میلیون وخورده ای

من توی زنجان آزمایش غربالگری پرسیدم ۳ میلیون

سونوش شد ۲ وخورده

۱۹۴۰ شد

نزدیک دو و نیم

صدرحمت به شهرما😑

من سنو رفتم نیلو یک میلیون و 600 یا 700 شد

بستگی ب مرکزی که میری انجام بدی داره من دو روز پیش۱۹۰۰رفتم

سوال های مرتبط

مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهشتم بارداری