اصلا از لگن استفاده نکردم
من هنوزم تو خونه بچم از لگن استفاده میکنه
جاییم بریم از دستشویی معمولی
اصلا به لگن و کسری عادتش ندادم که باز از اینم بگیرمش
پریسا بچم مستقله خودش میره دستشویی فقط من میرم وایمیسم کنارش ولی جالب اینجاس الان دارم لباسای دومی رو میشورم و باز قراره همه ی این چیزا واسم تکرار بشه
قصری ازاول ننشست پسرم
قصری فقط وسیله بازی شد براش
یه گوشه کاسه کاراش میکنه الانم
از اول روهمون سنگ نشوندمش
خوشبختانه از لگن خوشش نمیومد از همون تو دشویی یاد گرفت
من اصلا لگن نگرفتم
هیچوقت لگن نگرفتم 😵💫اوایل رو پام بود بعد یادش دادم پایین بشینه😫💔رو کاسه نمیشینه میترسه میگه لولو از سوراخ میاد بیرون😂😂
عجله ای نیست برای ترک لگن
بعد از یه مدت خودش ترجیح میده روی دستشویی کارشو بکنه
اذیتش نکن بذار خودش انتخاب کنه بعد اینکه کاملا راحت میرفت روی لگن و کارشو میکرد ازش بپرس دوستداری از دسنشویی ما استفاده کنی و اونجا جیش و پی پی کنی؟
اگه گفت اره دیگه بعدش خودش همش ترجیحش همونه ولی اگه گفت نه اصلا اصرار نکن هی
اگه کامل جیش و پی پی یاد گرفته قصری قایم کن ببرش تو دستشویی اگه عادت کرد به قصری باید همه جا قصری با خودت ببری
منظورت دسشویی فرنگیه
۳روز بعد حذف کردم
به نظرم لگن دو باره کاریه
منم تنبلم حوصله ی دوباره کاری ندارم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.