واکسن زدیم امروز پسرم یکم تب دارم‌چه‌کنم!

۱ پاسخ

هر ۴ ساعت مثلا ۵ اینا باشه ۱۰ قطره استامینوفن پارکید بده اول با یه دستمال که خیسه با اب ولرم بزار شکمش و سرش بیاد پایین تبش بعد اگرم زیاد باشه شیاف استامینوفن نصفش منم دو روزه زدم اول شبش مواظب باش به وقتش قطره بده تب میاد

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۴ ماهگی
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی