۴ پاسخ

برای من زنگ نزدن

ن نبردم مگه لازمه ببرم بهداشت میگه؟

اره منم پری روزبردم دوباره تست گرفت گفت پایان۱سالگی دوباره بیار
اره ببرمهمه مثل چکاب دیگ چیزی نیست ک پشت گوش بندازی

برا اطمینان خاطر بیشتر میرن

سوال های مرتبط