۸ پاسخ

منم همینجوری میدم👌

افرین
من بجای کاسه دستمال کاغذی میگرفتم

امتحان کنم منم نمی دونستم

پسر من میگه لیوان بدید دست خودم

هیوا فقط با نعلبکی آب میخوره😂

من پیشبند می بستم اما این روشم خیلی خوبه مرسی ازت

پسرای منم همینطوری اب میخورن.اوایل نمیتونستن همش میریخت از تو دهنشون ولی الان حرفه ای شدن

چه خوب امتحان کنم منم😍

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی