۵ پاسخ

منم اینطوری میشم گاهی درد پریودی میگیرم

تا جایی که می‌دونم ماه درد نامنظمه،شدتش ثابته یا خیلی کم افزایش پیدا می‌کنه، با استراحت، تغییر وضعیت و نوشیدن آب کمتر میشه و مدتش هم کوتاهه. اما درد زایمان منظمه، با استراحت و ... کمتر نمیشه، شدتش به تدریج افزایش پیدا می‌کنه.

فک کنم چون ت ماه ۹سنگین میشیم وهمه جامون درد میکنه بهش میگن ماه درد حالاهرکی یجاش ویجوردردمیکنه

ماه درد میشه ماه هشت و نه.من تا ماه هشت هم خوب بودم ولی تا وارد ماه نه شدم کمر درد خیلی می گرفتم

ماه ۹ ماهه درده عزیزم هرروزم یه درده جدید میاد سراغت من داره پدرم در میاد😩

سوال های مرتبط