۷ پاسخ

هنو سنی داری خواهری
هنو یه ساله اقدامی
مایی که۱۰ساله میگذره وچی میکشیم فدات

انشالله ب زودی باخبرخوش بیایی❤

انشالله عزیزم توکل بخدا 💗💗

منم یکسال شد 😞

ی سر برو پیش دکتر گیتا ذوالفقاری یکم دکتر تندیع ولی داروهاش خیلی خوب جواب میده من هر دوبار بارداریم پیش همون رفتم بعدش باردار شدم برا پسرم رفتنم پیشش یکماه نشد باردار شدم

انشالله عزیزم


منم ماهی که فقط از خود خدا خواستم

مثبت شد بی بی چکم .

فقط از خدا بخواه

منم همینطور خدایا ببین دیگ چقد حالمون بده ناامیدمون نکن این ماه😔

عزیزم منم دقیقا یک ساله تو اقدامم

سوال های مرتبط

چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری