۵ پاسخ

آشغاله
فاموتیدین خوبه

من هنوزم میدم به پسرم خیلی موثره صبح دو سی سی میدم شب دو سی سی فقط باید نیم ساعت قبل شیر بدی که معده اش پر نباشه و نیم ساعت بعد شیر بخوره اینجوری خیلی بهتر اثر میکنه کیدزول همون امپرازول هست

من هر ۱۲ ساعت دو و نیم سی سی باید میدادم

من شبا قبل شیر ۲ونیم سی سی میدم و خیلی اثر داشت

عزیزم من قبلا میدادم هر ۱۲ ساعت ۱.۵ سی سی البته دکتر تشخیص داده که ۳ سی سی بدید
زیادم تاثیری نداشت و همچنان رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان کیان💙👶 مامان کیان💙👶 ۱۷ ماهگی
مامان 🐣جوجه 🎀 مامان 🐣جوجه 🎀 ۱۱ ماهگی