پسرم تبش ۳۷ونیم‌چیکار کنم؟واکسن زده استامینفن دادم

۶ پاسخ

۳۷تب نیست قطره استامینوفن بهش بده

سیسمونی هاتب بردارن میزارن پیشونی

با دستمال خیس یذره بزن به پیشونیش یذره به پاش میاد پایین فقط استامینوفن و مرتب بده دختر منم همینطور بود هی میرفت 37ونیم میومد پایین

بچه من هی بالا پایین میشه نمیفهمم 😫
تا 38 میرسه

لباساش و کم کن

پاشویش کن

سوال های مرتبط