۹ پاسخ

عزیزم
هر بچه ای دنیاش متفاوت
هر کی ژنش یه جور
یکی پدر و نادرش تپلن خب بچه هم ممکنه تپل تر باشه
یکی ظریف ترن ممکنه ظریفتر باشن
سالم باشن چاق و لاعریش مهم نیست در عین حال که اصلا ممکنه یک بچه شروع کرده باشه به راه رفتن و ظریف تر شده باشه و یکی ممکنه هنوز حرکت خاصی نکنه و تپلی تر باشه
خلاصه که زیاد جدی نگیر عزیزم

پسرمن که هنوز هفتم نشده😂🥲

فخر فروشیه والا مگه میشه آدم ندونه وزن کم و نرمال و زیاد چقدره

فخر میفروشن و حین فخر فروشی فکر میکنن بقیه نمی‌فهمن فقط اونا زرنگن سوسکی فخر فروختن😅

عزیزم مشکل فرهنگی هست یعنی بچه اندازه فیل هم باشه تهش 4 تا پیرزن هستن بگن وای عزیزم چه کوچولوعه!
بعد مامانم یه لحظه شک میکنه میاد میپرسه البته دختر منم الان ۸ ماهش 7800 با لباس. هر کس میبینه میگه وووای فک کردیم 4 ماهشه منم میگم رشدش توو قدشه دقت کنید

دختر منم ۱۱ ماهشه تازه رفته تو ۸ کیلو😄
فازشون اینه ک تو دهنی میخوان عزیزم 😁

واقعا ارزو به دل موندیم وزن بره رو نمودار

وزن مگه غصه داره!
همینکه سالمن شکر

وای دقیقا
۸ ماه من ب ضرب و زور ۷.۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی